Gäst 0012 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 jag har funderat på en sak jag har pokemon blå pokemon gul pokemon guld och så vill jag ha pokemon leaf green och fire red och pokemon ruby jag undrar vad tycker ni jag ska köpa mellan fire red och pokemon ruby eftersom jag garanterat kommer köpa leaf green om du har sapphire är det onödigt att du tar ruby det är presis samma.i FR OCH LG kan du åka till en ny ö nya pokemon otroligt bra grafik plus en bytes adapter får du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 men tveka inte (=sonic=master=)!dom är nintendos bästa spel!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vaattovaara Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 fire red det är coolast du ångrar dig inte!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 fire red är bättre än leaf green Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 (redigerat) på vilket sätt då varför skulle nintendo göra ett bättre pokemon spel och det sämre då är det ju lika bra att bara gör ett <_< Redigerat 7 Oktober 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 hmm.....jag börjar ändra mig mot fire red Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Leaf Green tycke rjag e bättre därför Deoxys är starkare där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halkatla Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Är det någon skillnad på Firered och pokemon red? :unsure: förutom alla nya pokemon? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 (redigerat) det är gammala pokemon och inte nya och det är bättre grafik Redigerat 8 Oktober 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 jamen kan man inte göra andra saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 pokémon ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 man ska köpa fire red! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg