The-one-&-only Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Shacti, det där var inget bra argrument :P (eller hur det nu stavas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 vilket av dem? äh, skit samma! vem bryr sig jag lägger ner diskussionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 icewindale är en baldurs gate kopia köp baldurs gate istället det är bättre jag har redan alla baldurs gate... även trhoon of bhaal... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ante007 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Cs är bäst men om man kör typ 4 timmar om dagen vill man inte köra mer på hela dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Cs suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 undrar vad de finns mest av folk som hatar lr som älskar cs troligtvis som älskar det är ett typiskt hata lr älska spel verkar det som Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 mm, säkert men det är forfarande bäst :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adrenaline X Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Tactical ops: Assault on terror o Battlefield vietnam spelar ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 battelfield 1942 :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 10 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Jag har testat call of duty... det enda som var kul där var att kasta granater. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 det säger ju en delom spelet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 11 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 ah, jag antar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.