Quicksilver Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 :P j2vlar nessen solkart ett spel jag kommer köpa aså avance wars. eftersom köpa DS det är ju solklart inga diskutioner!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jag köper super mario 64ds... nintendo har lagt till nya banor och specialrörelser per karaktär(yoshi springer i luften tex.)..Man startar faktiskt som yoshi och man får mario,wario och lugi sen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Det låter häftigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Dessutom har alla uika små minispel... det sägs att mario kan hitta eldblomman! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 PSP ska ha 10 timmars speltid, 8 timmars musik tid (lol musiken drar mer kräm än spelen xD) och 2,5 timmars filmtid enligt level7.nu Aja back to topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 DS är ju solklart efter vad jag nu har hört om MK DS lätt mer DS MER DS!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Jag orkar inte vänta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Vet nån när nintendo DS kommer?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Februari/Mars 2005 skulle jag tro.. Vill du ha den tidigare kan du importera den från USA, men då måste du köpa en el uttags converter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 ok tack men jag väntar! :P Hur mkt kommer det kosta ungefär? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 1100-1300 kr.. Då får du med "Pictochat" en demo på Metroid Prime: Hunters och så är den bakåtkompatibel med dina gamla GBA spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Vad billigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg