Zingan Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 vilket spel är era nyaste spel?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 min e True Crime: Streets Of LA, och den e den 14:e spelet som jag har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Icewind dale II Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 28 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 min e True Crime: Streets Of LA, och den e den 14:e spelet som jag har vad gör man på det ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 man e med en polis som heter Nick Kang, och man kan välja mellan att klara storyn som e ganska lätt men rolig, eller så patrulerar du bara i stan och när du hör att någon begår ett brott genom polisradion, då åker du dit och fångar tjuven.det e ett roligt och grymt spel!jag ger 9/10! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Mitt är spider-man 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 spider man e inte roligt, bara när man ska åka på trådarna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Nej där tar du fel vid dig... Man gör uppdrag hela tiden men man svingar sig till platserna där uppdragen är, och det är kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 vad går dt ut på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Riley Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 SAgan om konungens återkomst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Jag har inte fått ett nytt spel. Men jag ska Köpa något FF spel. (Dom gamla). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Hm... mitt är .Hack//Infection, ska få .Hack//Mutation när jag får min månadspeng ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg