skoog Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Vet någon hur man tar sig igenom borgen på värld 8. Där är så många dörrar och jag har prövat alla. MvH/Skoog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 nej det vet jag inte men jag har en kompis som nog kan hjälpa dig jag ska fråga han och du grattis för ditt första inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Är det de dörrarna man teleporteras tillbaka eller nåt sånt? (första inlägg... :bah: :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Den rätta är dörren numer sex från vänster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Hur kommer man till värd 8 jag är fast i värd 6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) Om du har ett moln, så hoppa över slottet en gång. Sen går du in i slottet. Det finns bara två taggblock (hoppas att du vet vad jag menar) som går höger <> vänster. Du ska gå till det som inte är i rummet med en massa sånna. Hoppa på en guldvägg så att du får ett P-grej. Hoppa på P-grejen och gå till den hemliga dörren som sitter längst till höger. Nu kommer du in till bossen. Redigerat 9 Oktober 2005 av Fusk Katten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg