pastorekan Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 hur dödar jag bossen i snölandet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 scanna honom först, sedan ska du slå på thermal visor så ser du vart du kan skjuta. Efter det står det snart att den är överhettad, slå på combat visor istället och skjut med någon beam mot honom. gör detta ett antal ggr och du har snart klarat av honom. (Ps. Jag minns inte allt så jag kan ha missat något) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pastorekan Skrivet 29 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 thermal visor ? har scan och combat visor... eller är jag dum i huvet nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 va ql d låter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Kan du sluta skriva sånt där herr.kaio.. Du måste ha thermal visor innan du kan klara honom. Gå in på http://www.gamefaqs.com och kolla vart det finns för jag kommer ej ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 har du Wave Beam om inte så är de ingen boss bara en stor fiende Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Den I snö världen Är den med taggar på RYGGEN ett tips skut ej på tagarna de skadar inge. skut bara på restan va kroppen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 sikta på hakan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Nej, sheegoth är ingen boss, men det kanske är den han menar?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 En s.k mini boss =).. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg