GROM Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 hejhopp igen. bilden funkar! har en liten undran.... Nån som gillar b-net. i sånna fall, vilket spel skulle ni välja som bäst i världshistorien?? jag skulle välja Wintermaul, det var det första spelet som överhuvudtaget använde sig av avancerade triggers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GROM Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Wintermaul gav även möjligheten till en massa andra td:s att träda fram i rampljuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Jag tycker att dota e bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Ja gillar Wintermaul. Och Dota såklart. Och sen Dota kopian Land of Legends. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Själv tycker jag att land of legends suger.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Ja har inte så mýcket tid att spela spel. Men när ja väl har det, så blir det Wintermaul. ^____^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 mm TD ellet nån maul dom äger!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 (redigerat) Indeed. Ja kommer ihåg när ja hade en Noob Killing Tower och någon kalla mig bög. Ni fattar poängen va? :evil: Redigerat 13 Oktober 2004 av Zerp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 själv tycker jag att blizzards banor är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GROM Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Många td:s är bra, men nästan alla är kopior av wintermaul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black term Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 sorry jag e så sen med svaret men jag somnade :P Jag hetter north kingdom på btn battel net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Tower wars är en bra bana, speciellt versionerna då man kan vara summoner eller defender. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.