ZANN0 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 nja det är nästan likadant fler karaktärer lite fler vapen inte så mycket mer faktist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 (mario @ 06/08-2004 08:55:20) jag med men jag känner ingen som haren gamecube o spelet samt fyra dosor o kompisare som man kan spela med dessutom skulle jag behöva 2 kontroller till samt ytterligare 3 kompisar och en kabel/hubb dt är mycket som behvs var får man tag i allt det där? :huh: dt?tja... internet förmodligen nintendo.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Det är mycket roligare på Game Cube :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 gc är bäst!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg