hiro_95 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Hur fångar man Mew på pokemon blå,röd,gul utan gameshark och utan att köpa nått? och hur får man Mew på de andra versionerna: silver,guld, kristal, ruby , sapphire? och hur fångar man celebi på de versioner som går att fånga den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Man får Mew utav Club Nintendo (eller fick!) och det går bara att använda GameShark, Gamegenie eller liknande fuskapparat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 man kan även göra de som står på denna sida http://www.fuska.se/forum/viewtopic.php?t=881&start=0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HalO Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Man tar en pokeboll och kastar *hahahha* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonathan A Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag har hört om man fångar alla pokémon får man Mew. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Man tar en pokeboll och kastar *hahahha* Sluta spamma man möter inte new i gräs om du tror det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 mm håller med. man kunde få mew om man svarade rätt på en fråga i en tidning vad jag vet hehe. detstog vem pkmn nr 150 va och det va ju mewto vah ?? man hade a som snorlax b som pikachu och c som mewtwo och så kundem an vinna mew fastdet finns ju andra sätt att fixa men då va det för lnäge sen jag sg tidningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Jag har hört om man fångar alla pokémon får man Mew. fel jag hade alla pokemon innan jag hade Mew jag fick ingen Mew... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 man kan fånga den enkelt. du får inte köra mot en youngster som har en slowpoke mellan cerulean city och sea cottage(där bill bor). och inte mot en gambler som står och tittar på underground pathdörren mellan laveneder town och saffron city. om du har mött nån av de här så måste du börja om för att fånga den. när du fått en pokemon som kan fly.(du måste ha klarat Lt. surge för att kunna flyga).när dukommer ut ur underground path mellan saffron city och lavender town såska du tvärstanna. spara. gå1 steg ner och tryck sedan start snabbt. om han hinner se dig så börja om. när du lyckats så ska du flyga till cerulean city. gåsedan till youngstern som har en slowpoke och vinn mot honom. flyg sedan till lavender town och gå västerut och start menyn kommer attpoppa upp. automatiskt. tryck sen B och då möter du mew på level 7. den är rätt svår att fånga så köp några great balls innan du möter honom. p.s. det funkar verkligen. jag lovar. 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Glöm inte att man kan få Mew av Pokemon stadium! Det går väl? Jag har för mig det i alla fall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 neej...den blir bara "Rental pokemon" i prime cup tillsammans med Celebi...man får inte behålla dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Jag vet! Hur man får han! Så här: OBS! Fånga Mew: Spela Brock i första gymmet. Du måste vinna och sedan gå till Mistys gym. Du måste vinna alla gymleaders fram till Giovanni då du måste FÖRLORA. Förlora 3 times i rad. Vinn sedan. Flyg med Fly tebax till Pallet Town och gå ner till vattnet ta Surf och åk ut en bit i vattnet.Tryck in följande: A, B, B, Håll inne A, Upp, Ned, släpp A, Select. Stäng av ditt "Gayboy" och sedan slå på igen. Du kommer automatiskt att börja om från början. Du kan välja Mew i början. Så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg