Hoppa till innehåll

Hur fångar man Mew?


hiro_95
 Dela

Rekommendera inlägg

mm håller med. man kunde få mew om man svarade rätt på en fråga i en tidning vad jag vet hehe. detstog vem pkmn nr 150 va och det va ju mewto vah ?? man hade a som snorlax b som pikachu och c som mewtwo och så kundem an vinna mew fastdet finns ju andra sätt att fixa men då va det för lnäge sen jag sg tidningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man kan fånga den enkelt. du får inte köra mot en youngster som har en slowpoke mellan cerulean city och sea cottage(där bill bor). och inte mot en gambler som står och tittar på underground pathdörren mellan laveneder town och saffron city. om du har mött nån av de här så måste du börja om för att fånga den. när du fått en pokemon som kan fly.(du måste ha klarat Lt. surge för att kunna flyga).när dukommer ut ur underground path mellan saffron city och lavender town såska du tvärstanna. spara. gå1 steg ner och tryck sedan start snabbt. om han hinner se dig så börja om. när du lyckats så ska du flyga till cerulean city. gåsedan till youngstern som har en slowpoke och vinn mot honom. flyg sedan till lavender town och gå västerut och start menyn kommer attpoppa upp. automatiskt. tryck sen B och då möter du mew på level 7. den är rätt svår att fånga så köp några great balls innan du möter honom. p.s. det funkar verkligen. jag lovar. 8)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet! Hur man får han! Så här: OBS!

Fånga Mew:

Spela Brock i första gymmet. Du måste vinna och sedan gå till Mistys gym. Du måste vinna alla gymleaders fram till Giovanni då du måste FÖRLORA. Förlora 3 times i rad.

Vinn sedan. Flyg med Fly tebax till Pallet Town och gå ner till vattnet ta Surf och åk ut en bit i vattnet.Tryck in följande: A, B, B, Håll inne A, Upp, Ned, släpp A, Select. Stäng av ditt "Gayboy" och sedan slå på igen. Du kommer automatiskt att börja om från början. Du kan välja Mew i början.

Så!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...