Gäst Xray Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Jag ska göra ett Xbox forum dvs säga ett forum som handlar och xbox (men inte bara det), det kommer vara ett enskilt forum alltså inte på Fuska.se utan ett helt eget, jag skulle be om er hjälp som moderatorer och sånt :) Det är därför jag frågar. någon som har lust att bli mod eller har bra ideér? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Okej, och vad vill du att vi ska göra som moderatorer ?? (innebörden) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Vad tror du en moderator gör på ett forum, exakt likadant som en admin bara att admins fixar skinns och grejer <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jag blir gärna mod på forumet och jag ställer gärna upp på allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 PMa mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Det låter som en kul idé! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Okay, alla som vill va med PMa mej, jag har Halo_Master och ZANNO redan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg