shacti Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 var på manga utställningrenm i grå på östasiatiska museet och inhandlade ett stycke "lär dig teckna manga" bok nu undrar jag ifall nån vet nån bra hemsida med antingen forum lr kurser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Det där manga museumet finns också i stockholm på skeppsholm såg i Tågstationen en afish jag såg Bara goku och Piccolo i den och nåra figurer från Naruto och Shanks och Ruffy i One pieace och en till anorlunda.vill gå på manga kurser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 manga är ju grymt fett jag bara älskar manga dragonball,love hina,naruto och alla andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Dragon Ball äger. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Dragon Ball äger. :cool: ja det gör det Kamehame-haaaaaaaa ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 har lärt mig rita ansikten nu ska fotografera dem och lä´gga upp dem så fort jag får tag i en kamera :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fantasy man Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 annars kan du gå till hemsidan www.sfbok.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMO Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) Här Finns En anime/manga forum och sånt Redigerat 23 Oktober 2004 av .:CatGirl:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag har bara lärt mig lite, men det var tillräckligt för att få VG++ på omdömmet för bild i skolan x_X; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMO Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 samma hr jag är bäst i klassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMO Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 (redigerat) Här Finns En anime/manga forum och såntSry fel sida här är den jag manna ---->Här!<------- Redigerat 25 Oktober 2004 av .:CatGirl:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Manga ägeeer! Ha sett en sån där hemsida där man lär sej att rita ansiktet, kroppen och m.m. Men kommer inte ihåg vilken adress d va... Brukar rita manga när jag ha tid hehe. Ha lagt en bild på d jag ha ritat i datorn...Vill ni se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.