Nogger Mint Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Jag brukar ju inte rita manga, men det betyder inte att jag inte tycker att manga äger :) Det är bara jag och en annan i min klass som vet vad manga är. Känns störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (redigerat) asså jag försöker göra så att min bild blir JPEG format men det står fortfarande du inte kan ladda upp filen av den här typen. Redigerat 2 November 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Har du testat att ladda upp bilden på t.ex upl.silentwhisper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/gohan2.GIF inte direkt manga stil men :P .Tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Tack allihopa!^^ Skulle gärna viljat ritat kroppen men...vet att inte kommer att få plats i min dåliga webcam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Va skoj jag har nu min bror och hans klass från 6-9:an stack till Manga museum så när dem kom tillbaka fick man en Bok hur man lär sig och teckna manga och hur man gör ögonen huvuden musklerna och mycket mer och så var det typ 4-5 sidor av varje serie.Så stog det att dragonball är kändaste Manga&Anime serien i världen.Ska gå dit med min Morsa snart och så ska vi gå med vår klass man kan köpa en massa filmer och böcker och massa mer.Dem sa att DB GT är så att ska släppas till sverige men Bonnier carlssen tänker på saken därför det kostar mycket att ta ut den.Och så sa dem att det inte kommer nån mer Dragonball AF är Fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 ja SUGER på hår och fötter... specielt tjej hår!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Jag är bäst på tjej hår och sämst på killarnas hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 håren är lätt men handen och lit på kroppen är svårt och foten är enkelt jag behöver bara rita snygga skor hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.