Hoppa till innehåll

Har En Fråga Om Oot


0013

Rekommendera inlägg

Gäst Spirtual

Om du spelar en sång för fågelskrämman vid Lake Hylia som liten så ska du komma ihåg den låten så att du kan spela den när du är stor.Om du spelar den låten när du är stor så kommer en av fågelskrämmorna fram(ibalnd) och ger dig ettt tips typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är väl inte så att nivån höjs men man kan använda sig av sången för att kalla fram en fågelskrämma på vissa ställen som man sen kan hookshota sig till. Det går bara på vissa ställen och är inte ens nåt som är nödvändigt för att klara spelet. Man kan ta lite fler goldens skulltulas t.ex.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet ganska mycket om OOT men undrar en sak..

En i min klass säger att nivån höjs om man spelar för fågelskrämman.. Är det sant eller ljuger hon?

va i hela friden ska ja me scarecrow´s song till?! Den har inte hjälpt mig nån gång hur mycke ja än har spelat den :evil:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Sanna1985 @ 01/10-2004 17:50:39)

jag vet ganska mycket om OOT men undrar en sak..

En i min klass säger att nivån höjs om man spelar för fågelskrämman.. Är det sant eller ljuger hon?

va i hela friden ska ja me scarecrow´s song till?! Den har inte hjälpt mig nån gång hur mycke ja än har spelat den :evil:

Du ska spela den när Navi flyger iväg till ett ställe du inte kan nå och blir grön. Då växer det upp en fågelskrämma där, som du kan hookshota på. Men innan du kan använda Scarecrow's Song måste du prata med fågelskrämman vid Lake Hylia som vuxen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
×
  • Skapa ny...