nebbig Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Längtar mest efter Pikmin2... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 längtar mer efter metroid prime 2 Jag hopas inte att du tror att mp2 är en revolution...för det är det inte..zelda tror jag blir bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Eller Pikmin2... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Visst..nånja back on topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black term Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 å vad tråkiga gamecube spel jag har jag har klarat allihopp och alla andra spel jag har hemma förstår ni hur tråkigt de är :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Men vad har det där med zelda för f** att göra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black term Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 tyckte bara att det va snyggt men den verkliga snygga bilden kan jag inte få in på sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Vad menar du nu?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Han snackade om zelda.Antagligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Det va en grym trailer ska skaffa spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Den trailern såg jag i maj.Back on topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Men ändå en mycket bra trailer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg