Arwen Undomiel Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 prexis orzon det ligger utanför hyrla castle. alltså ni vet där man kryper in i ett litet "hål" som liten när man ska till Zelda? innan så finns det ett träd som står vid staketet. där ska du/ni spränga och TADAAAA!!! *:P* hoppa ner i det framsprängda hålet ;) Man ska inte spränga; man ska spela Song of Storms, så kommer hålet fram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Hm, kanske förklarandet var lite förvirrande, jag gör det lite enklare! :D Går ner för det "hålet" utanför Hyrule, vid ett träd tror jag det var... [sPARA!] Ivartfall, gå och döda Skulltula spindeln men ta inte själva "masken" den tappar. Utan bara gå bak tills du når plattformen, där du teleporteras upp. Men åk inte upp! Utan stå precis, precis framför plattformen. Nu ta boomerangen och sikta mot skulltulan. Kasta! Nu är det allt som gäller. När du får skulltula i vanligt fall kommer det en text. När objectet är "2-3 Link" framför dig så gör du en bakåtvolt och landar på plattformen. Du ska vara utanför hålet innan "dudududunt" låten avslutar. Jaja, hoppas det hjälper. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 jag skrev ju det där ju <_< jaja :rolleyes: jag menade ju det, skrev lite fel med songen och sprängningen och bla bla bla !!! :rolleyes: :visslar: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg