jag har en lärare som brukar låtsasstrypa elever. och det cyker väl jag är helt ok eftersom de blir lungnare efteråt! :D
Får Lärera
en sak om de skämtar men föesöker han verkligen då är det ju allvarligt
Ja, jag kan kommaa :POkej. Jag ska åka till finland på höstlovet. Vill nån hjälpa mig att spöa upp läraren? P.S. Jag tar Järnbalken D.S.^_______________^ (skämt)
bara för att en lärare svärde åt ås fick han nästan sluta... <_<
min kompis brosa e lärare.... en gång lyfte han en elev i knäna och bar in honom till rektorn, eleven hade inte villjat sluta slåss.
okei men säg till dina föräldrar också... asså om du inte har gjort det ...men det tror jag du redan har gjort....(The_Mighty_Goku @ 01/10-2004 15:37:45)(Steezy @ 01/10-2004 16:34:31)(The_Mighty_Goku @ 01/10-2004 16:19:36)goku säg till rektorn.jag visste inte att du bodde i finland :huh:
okej, men rektorn är på semester, skal jag säga åt min klass föreståndare, fö
fysik läraren var bara timmes lärare
Ja säg till hon! Läraren kan ju inte få fortsätta så där <_<
Okej, skall göra det på måndag!
bara för att en lärare svärde åt ås fick han nästan sluta...
SHIT!!! Våran lärare har kallat oss UNGJ*VLAR........
Bara för att ca 6-7 st hade burit sig VÄLDIGT illa åt.....
Mighty goku jag tror du driver i alla fall nån elev skulle polis anmält om läraren gör så är han Pschykist sjuk som behöver hjälp.eller så har du betet dig dåligt i lektionen.
anmäl de
Nej så klart man inte får det men det va en lärare som slog mig på skolan vi ska prata om det i veckan
bomba hans hus med smällare air bombs o så som en ljuv hämd ;)
bra sakt davve lol hämtar än massa black rocket såna dära mega och tänd alla.Eller kanske han inte bor i ett hus utan i ett tält.Men spräng den då +_O
Beter du dig så där i skolan? <_<bra sakt davve lol hämtar än massa black rocket såna dära mega och tänd alla.Eller kanske han inte bor i ett hus utan i ett tält.Men spräng den då +_O
Ett rykte (Som jag tror är sant!) En lärare i mins skola skulle skrämma en elev genom att slå med en bandy klubba bredvid hans fingarar,tyvär så missade han och killen/tjejen fick 3 bryttna fingarar. (Den läraren är jävligt sträng) En gång hade jag keps på mig i mat salen sen så tog han tag i min luva och drog mig längst bak i ledet med en häftig kraft.
har du sett att nån har 3 brutna fingra?
våran lärares fru..var lärare åt ås en gång..f*n hon var konstig..för när två stycken pratade sa en till kille att dom skulle sluta prata..då blev dom hem skickade bara för det..alla tre..
Du kanske skulla prata med dina förädlar/polisen/rektorn.(Zero_Tolerance @ 01/10-2004 14:33:19)jag tror inte dig ssj_goku isåfall skulle läraren fåt sparken därför i sverige får man inte göra då.
jag bor i finland din lilla svedo-pelle!
och han gjorde det under fysik timmen och eleverna tyckte att det inte var
nått konstig :blink: :(
Nebbig ja dem blir AEGDA hela tiden
Du måste säga till nån, en lärare eller en förälder! :o
Jag skulle, gå fram till han och göra följande:
BAM, en knytnäve i magen, läraraen böjer sig, POw, ett knä i pannan, läraren lägger sig, BANg, yeah en spark i magen!
Sen är det bara att gå därifrån som om att inget hade hänt :D :cool:
(detta var ett skämt, men ibland känner man för att göra så på vissa lärare :D)
tack för min åsikt :D