Gäst Hulk746 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 måste man ha thesims 1 för att kunna spela thesims 2 snälla svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Nej, du har fattat fel.Thesims2 är ett helt nytt spel,vilket innebär att det har ingen kontakt med thesims1. Så varet är nej, du behöver INTE thesims1 för att spela thesims 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Om du har pc så måste du ha d första sims. Men på ps så behöver man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (redigerat) tack så mycket för svaret jag kommer att köpa thesims 2 först blev jag rädd jag trodde att man måste ha thesims 1 fast man behöver thesims 1 för att kunna köra house party och dom och du jag tror inte at thesims 2 finns till ps så man behöver ej 1:an på data om man ska köra 2:an Redigerat 1 Oktober 2004 av spiderman2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 House party är en expansion till The sims. (hur många såna finns det nu? 10? 100?) Men The Sims 2 är helt fristående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 House party är en expansion till The sims. (hur många såna finns det nu? 10? 100?) Men The Sims 2 är helt fristående. jag tror nog 1000 expansionerfast nu är den här tråden värdelös ju :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 livin' it up house party hot date on holiday/vacation unleashed deluxe edition superstar makin' magic om jag inte har helt fel för mig finns det också double deluxe 9 exp. pack+basprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 du jag tror att det finns fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne006 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 nej jag tror inte de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingofsoccer__ Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 neepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 finns inte fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GROM Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Finns det inte ett som heter triple deluxe också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.