cool_man8 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Är det någon som kan hjälpa mej med dom dödas kung???Jag har fastnat rejält!! [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Riley Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Jag har också problem med honom. Får ner honom rätt bra när man bara står och blockar hans attacker och när han gör ett kort uppehåll gör en aggresiv attac. fortsätt så. Jag har fortfarande inte klarat honom men detta tror jag är ett bra sätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Menar du på 'De dödas vägar' ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 RttK e ett klassiskt Fantasy-spel. Värt att köpa!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Det var inte det vi diskuterade...<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Om du håller in pilbågen det längsta man kan och sedan skjut på honom, kan göra bra skada :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg