TRETRION Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 HAR KLARAT SPELET(men det tog sin tid) :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Pippo har kommit jäkligt långt. Han har klarat det massor med gånger, tror jag. Han är ju Ninja Master. Fråga honom. Kassler osse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (redigerat) Man tackar Mellanmjölk.. Jag har klarat det typ 5 gånger och fått Ninja Master på alla förutom den på chapter 6. Tyvärr så får jag ju inte vara med i turneringarna(åldersgräns), annars skulle jag tufft vara bland dem 15 bästa. :D Klarat alla svårighetsgrader. okcså fått alla dom 3 gamla NG spelen. Redigerat 1 Oktober 2004 av Pippo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 COOL :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 KAN DU NÅGRA FUSK SÅ MAN FÅR COOLA DRÄKER? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Ninja gaiden e ett skönt ninja spel!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 KAN DU NÅGRA FUSK SÅ MAN FÅR COOLA DRÄKER? du kan ju få dräkter, om du klarar svåraste får du Evil Ryu dräkten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 OKEJ,JAG HAR FÅTT NINJA MASTER PÅ NÄSTAN ALLA :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 OKEJ,JAG HAR FÅTT NINJA MASTER PÅ NÄSTAN ALLA :D tror dig inte, men ok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 DU BEHÖVER INTE TRO MIG FÖR JAG TROR INTE DIG :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (redigerat) nu blir TRETRION förbannad och tråden sönderspammad på 2 sek :o EDIT: hahaha blev visst så med. Såg att han var i tråden :P Redigerat 1 Oktober 2004 av Kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 OKEJ FÖRLÅT :huh: MEN JAG HAR FÅTT NINJA MASTER PÅ NÄSTAN ALLA CHAPTER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg