Kassler Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 ingen fara, men skriv inte med caps lock i....snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Är inte Ninja Gaiden svårt? Ska det vara i alla fall.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 SKIT SVÅRT MEN KUL :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Är inte Ninja Gaiden svårt? Ska det vara i alla fall.. för vissa är det svårt, oftast dom som inte är snabba på att veta vart man ska trycka på knapparna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jag kan ett fusk klara spelet när du tar new game hål in L så får du en jätte cool dräkt+laser sword :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Tror inte det är sant... Ävn fast jag inte har spelet. Så kan jag gissa att det inte stämmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Det stämmer ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 TRETRION värkar vara som en 6-10 åring! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jag kan ett fusk klara spelet när du tar new game hål in L så får du en jätte cool dräkt+laser sword :D den heter faktiskt Plasma Saber och det är ingen kod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 jo det är ganska svårt på svåraste men på normal är det ganska enkelt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag tycker det låter väldigt simpelt. Fast å andra sidan vet jag inte vad detta är för svärd och vad det är för dräkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag tycker det låter väldigt simpelt. Fast å andra sidan vet jag inte vad detta är för svärd och vad det är för dräkt. svärdet har dom hämtat från starwars.Spelet är ju svårt men inte för vissa, om man laddar ner Hurricane pack. vol 2 så är det sk*tsvårt att klara den nya banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg