Scones Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Det bästa sättet jag vet är använda orc hewer på den hela tiden. vad är orc hewer? Orc hewer är en combo som man kan köpa för experience points. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jag kan väll räkna ut det, men vad heter den på svenska(jag har på svenska) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag tror att den heter orc hugg eller nåt i den stiilen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kallen_93 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ska man stå kvar och skjuta när man har sjutid den första eller ska man gå ner och göra nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 När du har skjuttit ner dett första tornet ska du ner och knufa ner fler stegar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg