Zeem Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Skrivet 2 Oktober 2004 Hjälp det är akut! jag har installerat conterstrike condition zero på min dator och i slutet på installationen frågar den "Would you like to register your version of conterstrike: condition zero?". Och sen får man välja "Yes, launch a web page for me to register" eller "No tanks, ll`l register later". Jag väljer "Yes, launch a web page for me to register". Och nu kommer jag till registrera-sidan,Och jag fyller i person uppgifter och går vidare till sida två. Här kommer problemet: Jag scrollar ner på sidan och väljer Action/shooter.Nu när jag scrollar upp och ska väja spel så FINNS INTE CONTERSTRIKE CONDITION ZERO! DET FINNS INGET CONTERSTRIKE-SPEL ÖVERHUVUD TAGET!!! Vad har jag gjort för fel?Hjälp! Citera
Gäst 0012 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Skrivet 2 Oktober 2004 Hjälp det är akut! jag har installerat conterstrike condition zero på min dator och i slutet på installationen frågar den "Would you like to register your version of conterstrike: condition zero?". Och sen får man välja "Yes, launch a web page for me to register" eller "No tanks, ll`l register later". Jag väljer "Yes, launch a web page for me to register". Och nu kommer jag till registrera-sidan,Och jag fyller i person uppgifter och går vidare till sida två. Här kommer problemet: Jag scrollar ner på sidan och väljer Action/shooter.Nu när jag scrollar upp och ska väja spel så FINNS INTE CONTERSTRIKE CONDITION ZERO! DET FINNS INGET CONTERSTRIKE-SPEL ÖVERHUVUD TAGET!!! Vad har jag gjort för fel?Hjälp! välj att du inte vill registera dig ! Citera
spitfir3 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 men lol kanske skulle du tänka efter lite själv innan du börjar panik posta här. det är enkelt, precis som förra skribenten sade: registrera dej inte, det behövs helt enkelt inte Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.