Nirvana freak Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag har varit och pratat med Luke Skywalker och så ska jag göra första övningen med Push kraften och vet inte hur man klarar av den övningen, kan någon hjälpa mig plz?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (redigerat) Pusha på stenen som är upp till höger. Sen går du tillbaks 3-4 steg. Pushar på den till vänster, sen öppnas en dör bakom dig. Gå in där, pusha på en sten på marken, gå tillbaks och så har det öppnats. Redigerat 2 Oktober 2004 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingofsoccer__ Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 han har nog klarat de nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Grip e skönaste forcen. Desann klarade ja på första försöket. Han va enklare en Galak... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 han har nog klarat de nu Hur vet du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (redigerat) Vilka stenar upp till höger och vänster??? man kan bara pucha på dom på marken Redigerat 6 Oktober 2004 av Nirvana freak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg