HerrHubba_Bubba Skrivet 15 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 hehe tack.. jag brukar köra med Baby Mario och den sköld padan med vingar... som bil har jag skal bilden.. jag kan inte namnen på de :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 man kan ha många bilar (karts) man kan t ex få en som liknar batmans bil fast en kart har jag hört från min kompis men jag tror inte på honom....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 man kan ha många bilar (karts) man kan t ex få en som liknar batmans bil fast en kart har jag hört från min kompis men jag tror inte på honom....... Han kanske menar Waluigi´s Racer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 ja den ser ut som en batman bil nån som vet om man kan vinna en bil som heter typ golden kart eller nåt sån´t hört ett rykte om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 ja det kan man.kan man ha typ baby mario och donkey kong i marios bil? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 ja det kan man.kan man ha typ baby mario och donkey kong i marios bil? Nej det går ju inte. Du vet att Donkey Kong har 4 i vikt alltså så måste vikten stämma med själva bilen. Men bilen får ju naturligtvis väga mer än gubben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 men kan man va baby mario och donkey i donkeys kart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 tror det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 men kan man va baby mario och donkey i donkeys kart Ja det kan man. Det är så att någon av gubbarna ska vara i den rätta bilen, men det måste vara den som väger mest som ska tillhöra jämn vikt med karten som han ska sitta i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 så baby mario och baby luigi kan inte va i marios kart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 så baby mario och baby luigi kan inte va i marios kart. Nej de kan bara vara i de lätta bilarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Hur ser waluigis och warois bil ut??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg