Hoppa till innehåll

Cs - Counter Strike


Kawe
 Dela

Rekommendera inlägg

Ska  jag köpa Cs när jag kanske får en ny data ?? har tänkt att göra det men måste ju också göra läxor sen spela hehe. :lol:

 

onödigt att köpa om du vill ha 1.6... då laddar du hem steam och får det... men steam har gjort så att man inte kan spela med en nedladdad cd-key så du måste köpa en...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ville ha cs. och jag hade hört att man var tvungen att ha HL. jag tyckte även att Half life var kul (jag hade spelat det hos en kompis) så jag köpte HL-generations. Jag hade aldrig spelat CS förrut. I skolan pratade alla om 1.6 (det nyaste) och vilka de hade mött o så. Så när jag packade upp trodde jag attt det var 1.6 där i . Men det var tydligen 1.0. Jag visste inte det, så när jag sa att det inte funkade till en kompis så visade han mig att det var 1.0 . sen när jag skulle spela så fattade jag inte ett skit. Så han visade mig hur man kom in på ett spel o så. När jag skulle göra det sen så gick det inte. Så kommer han o säger att det inte går att köra 1.6 online. Så tänkte jag att man nog måste köpa 1.6 då. och att jag hade köpt Hl-generations förgävet. sen sa han att man skulle ladda hem det istället. då sökte jag på cs 1.6. då kom det upp nåt som hette STEAM som jag inte hade en aning om vad det var. sen sa han att det var steam man skulle ladda hem . så jag gjorde det. det tog ca 5 timmar. sen gick det inte att installera. det hängde sig på halva. Så jag avinstallerade det igen. och ladda hem det från en annan sida. då gick det att installera, men det gick inte att spela. jag blev utslängd så fort jag hade valt gubbe. nu funkar det perfekt , och jag vet det mesta om CS

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...