Kawe Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Själv har jag bara spelat det i onoff,power eller så. För det mesta spelar jag bara Halo i affären. Diggar den mycke fast det e bara visst demo hehe. Finns det andra bra spel. har hört att cs har släppts ut men gilalr hellre i data. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag har inte Xbox och gillar det inte heller så mkt... Men några bra spel som jag känner till är ju Rocky, Spider-Man The Movie, Godzilla och det kommande Halo 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Rainbow six 3 är roligt både på internet och på 1 player. Halo är väl sådär för mig. Det är så dålig onlinespelning på det. Som sagt Halo 2 blir nog bäst då det släpps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 13 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 okey :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 counter-strike till xbox får du inte missa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Sagan om konugens återkomst är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 varför spela Xbox när gamecube finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 varför spela Xbox när gamecube finns Det finns många anledningar som t ex att man vill spela över internet eller att man vill spela shoot'em'up-spel. Visserligen finns det några spel som kan spelas på internet på gc men hur kul är det då man bara kan köra ett roligt spel eller vid tanken på att bredbandsadaptern kostar 500 kr. Det är dessutom bättre online spelning på XBox. Det finns ju också Shoot'em'up-spel till gc men inte lika många och inte lika roliga. Och Kawe, om du ska köpa GC istället så måste du verkligen lära dig att gilla dessa mario-spel fårn 3 år och uppåt eller hur det nu är. Visserligen finns det ju sådana spel till XBox men inte lika många och då menar jag verkligen "verkligen inte lika många". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Midtown Madnes 3. Ett roligt och varierande bilspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xboxare Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 vänta tills den 16 januari 2004 och köp grand theft auto dubble pack till xbox, innehållande gta 3 och gta 4(vice city) kommer att kosta ca 700kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Midtown Madnes 3. Ett roligt och varierande bilspel. det e faaktiskt riktigt kul fick det till xboxet när jag fick det i julklapp =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 vänta tills den 16 januari 2004 och köp grand theft auto dubble pack till xbox, innehållande gta 3 och gta 4(vice city) kommer att kosta ca 700kr Du snackar alltid om GTA Double Pack börjar gå mig på nerverna :D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg