xboxare Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Du snackar alltid om GTA Double Pack börjar gå mig på nerverna :D:D inte mitt fel,,, jag har väntat skit länge på gta till xbox, så får man inte vara glad... om du blir gladare så är pgr grymt bra, även ringen spelen är ok(första e lite segt), och det bästa är nog halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xboxare Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 ooo glömde nästan cs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia_Azzer Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 dom grymaste spelen enligt mej e ju SoR spelen, halo å kanske amped, de beror ju på va man gillar för sorts spel men dom där 3 spelen e rätt olika Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 PGR 2 är coolt när man susar förbi plattan i Stockholm! Sedan tycker jag fortfarande att Rainbow Six 3 är coolt också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 skriv vad du gillar för spelgenre te.x action, skating eller bilspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 counter-strike till xbox får du inte missa! Det kommer inte blir så himla roligt som på data för att man inte kan spela multiplayer om man inte har Xbox-Live eller Xbconnect :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
legolas_1 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 min kompis har x-box han rekomenderar halo inte hallo utan halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 min kompis har x-box han rekomenderar halo inte hallo utan halo Man fattar nog om någon skriver "hallo" att det är "Halo" :D Tror inte du det? :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 counter-strike till xbox får du inte missa! Det kommer inte blir så himla roligt som på data för att man inte kan spela multiplayer om man inte har Xbox-Live eller Xbconnect :D Man kan visst spela multi player.Då krävs det att man linkar ihop minst 2 xbox.Då kan man spela 4 v.s 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg