Gäst Hulk746 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 brukar skrämma iväg små ungar med min soft air gun hehe lol :lol: det ska jag göra när några kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 det e kul! fat jag har ju bara pistol..hade varit roligare med en kulspruta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag har tur jag... Bor i lägenhet, så ingen kommer in i trappuppgången på kvällen :P Det skulle dock aldrig falla mig in att göra "Trick or treat" själv, det år bara inte... Jag ska däremot skaffa nån läskig mask och ha på mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 det e kul att busa!! förra året la min store bror in en king air bomb i en annans brevlåda!! lol vad kul det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 heh, bara på halloween? jag gör liknande saker året runt :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 jag har jävligt många kindereggs burkar så jag ska kasta kindereggs bomber på dom om dom kommer :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 du, ta 300 gram salpetsyra och 200 gram socker och smält det i en kastrull, häll sedan ner smeten i en colaburk med övre delen avskuren och kör ner ett tomtebloss..poff, du har en rökbomb! tänd på tomteblossen och det börjar röka så in i.. (vet inte om det ska vara så mycket men det ska varaså det fyller en colaburk iaf..) Lite bus-tips till halloween! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 man ska ju ta paintball markör men om man har semi automatisk låter det asmycket så det är bäst å ta en pump Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Orka väcka upp en tråd som är 2 månader gammal, men jag gör iallafall inge bus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Den var i begravning när halloween slutade R.I.P Bus Eller godis 4/10-04 Så ger du liv till den igen :( Det är en Zoombi aahhhhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 näää hatar sånt... Om nån kommer och frågar ska jag Skrika BUS!!! och jaga iväg dom med svansarna bakom benen.. hahaha!! haha... jag har en FET vattenpistol i förrådet mot elaka busar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.