LuddE Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Starwars:Rebel Strike är det as bra grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 13 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 wow hel grymm :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Time splitters 2!Grafiken knäcker,i varje fall i filmerna. :mrgreen: men asså de e mycke enklare att göra grafiken till filmerna än va de e till själva spelet... de finns många spel me FANTASTISK grafik till filmerna men mindra bra i själva spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Time splitters 2!Grafiken knäcker,i varje fall i filmerna. :mrgreen: där håller jag verkligen inte med...time splitters 2 grafiken är urkass.Jag har det på xbox och som ändå har mycket bättre grafik än gc,så tycker jag ändå att grafiken e urkass! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 dragonball budokai starfox advanture mk dd det e mycket sant däremot! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 hallåååå bryt inte mot reglerna!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Time splitters 2!Grafiken knäcker,i varje fall i filmerna. :mrgreen: där håller jag verkligen inte med...time splitters 2 grafiken är urkass.Jag har det på xbox och som ändå har mycket bättre grafik än gc,så tycker jag ändå att grafiken e urkass! hmmf "mycket bättre grafik än GC"??? Xbox grafik är väl ungefär lika bra som 3-4 PS2. GC är ungefär som 2-3 PS2. så stor skillnad är det inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 men asså såååå dålig grafik har inte PS2 XboX har ju faktiskt liite bättre grafik än GC men inte mycket och PS2 har liite sämre grafik än GC men inte mycket (om ni fattar =P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag ser ingen skillnad alls på GC och Xbox grafiken, visst Xbox ska ha bättre, men den där "lilla" skillnaden synns ingenting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattenator Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 det finns vissa spel på gc som har bättre grafik än xbox och tvärtom, men till ämnet. star wars rouge leder 2 har 60 bildrutor/sek. de e fett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 det finns vissa spel på gc som har bättre grafik än xbox och tvärtom, men till ämnet. star wars rouge leder 2 har 60 bildrutor/sek. de e fett Det spelar väl ingen roll, bara man pratar om grafiken inom Gamecube. Vilken här kör ett spel bara för brafikens skull?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 och vem kör ett spel som har jätte dålig grafik?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg