NosH Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 jsg tycker det är as skoj när man kör multiplayer med 7 data gubbar och one shoot kill det är skoj vad tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (redigerat) Skiiiiiit skoj jag har typ spelat det e 12 timmar i strek 4 player på cow boy banan. Luger duel-guns är Fränast!!! :bah: Fast jag har det på Ps2. Redigerat 2 Oktober 2004 av Beyond_me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 är det likadant ill ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Tycker det är roligast att köra själv mot massa av de allra kassaste botarna och högsta handikapp sen se hur många frag man klarar utan att dö. Har klarat nästan 500 :) fast på xbox i och för sig, med det är ingen skillnad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag har spelet varvat det på easy o normal tröttnat på det skeeeeeeet mycket också! :zzz: :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvampu Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Svin kul :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 hmmmmmmm:... vad gå det ut på?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg