Kanji Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Kalla mig okunnig, men... Jag ska spara till långt hår, men jag har fått mycket finnar i pannan pågrund av luggen. Någon som vet något som kan motverka detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Kalla mig okunnig, men... Jag ska spara till långt hår, men jag har fått mycket finnar i pannan pågrund av luggen. Någon som vet något som kan motverka detta? får man finnar på grund av luggen?? :huh: jag har också det i pannan. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (redigerat) Varför inte testa att använda Shampoo och Balsam? Du vet dom där nya grejerna. ;) Redigerat 2 Oktober 2004 av Raistlin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Ja, tvätta håret och ansiktet oftare. Det är väl typ det enda. Själv är jag ganska spared av det, för jag har en jävligt ful mittbena, så jag har ingen lugg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Kalla mig okunnig, men... Jag ska spara till långt hår, men jag har fått mycket finnar i pannan pågrund av luggen. Någon som vet något som kan motverka detta? bra ide spara långt hår det gör jag jag har sparat totalt 7 månader nu.jag gör modellen Pars.Hmm finnar sluta äta för mycket Godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag har alla min finnar på näsan :( Där gör dom ondast att klämma :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 3 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 (0012 @ 03/10-2004 00:21:05) Kalla mig okunnig, men... Jag ska spara till långt hår, men jag har fått mycket finnar i pannan pågrund av luggen. Någon som vet något som kan motverka detta? bra ide spara långt hår det gör jag jag har sparat totalt 7 månader nu.jag gör modellen Pars.Hmm finnar sluta äta för mycket Godis. Du vet, jag käkar inte så mycket godda. Balsam... Hmmm. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 som sagt choklad är en äkta finn tilldragare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 3 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag åt chips, annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 jag rekomenderar att du köper clerasil och tvättar dig med det som det står på förpackningen så ska du säkert se att finnarna dina försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 3 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Bökigt... Jag kanakse bara ska tvätta håret oftare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Bökigt... Jag kanakse bara ska tvätta håret oftare. och ansiktet. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.