DanniQ Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jo jag vill veta var man kan ladda ner "Möbler". Inte skins eller något sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 kan men det?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 kan men det?? :blink: Jag har sett någon stans att det går att ladda ner kläder och sånt men finns det möbler? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoclyps Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Hus och färdiga simmar går att ladda ner på www.thesims2.com, kolla in på exchange, man måste ha registerat spelet för att kunna ladda ner. Det finns oxå andra diverse sidor där du kan ladda ner hus och skins. Men till objects så kan man endast ladda ner ett fåtal på www.thesims2.com, det som finns just nu är ett antal buskar och en ny dator. Och detta är allt som går att få tag på just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Hus och färdiga simmar går att ladda ner på www.thesims2.com, kolla in på exchange, man måste ha registerat spelet för att kunna ladda ner. Det finns oxå andra diverse sidor där du kan ladda ner hus och skins. Men till objects så kan man endast ladda ner ett fåtal på www.thesims2.com, det som finns just nu är ett antal buskar och en ny dator. Och detta är allt som går att få tag på just nu. Okej, ganska lite men tack ändå :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoclyps Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jo, nu är det tyvär allt som går att få tag på, vi får hoppas någon bygger upp ett program för att skappa objects snart. Maxis releasade aldrig något sådant till TS1 heller, så det är nog inget vi kan förvänta oss att få till TS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jo, nu är det tyvär allt som går att få tag på, vi får hoppas någon bygger upp ett program för att skappa objects snart. Maxis releasade aldrig något sådant till TS1 heller, så det är nog inget vi kan förvänta oss att få till TS2. Men det moste vara RIKTIGT SVÅRT att göra möbler då, i 3D grafik! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoclyps Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Ja, ganska svårt, men jag har sett en person på www.simzalabim.biz(dock nere just nu) göra 3D objects till TS1 dock, men tekniken är nog liknande tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Vet ej om du har fått svar men prova The Sims officiella sida :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Det finns visst ett program för att skapa objekt till 1:an. Det heter blueprint. Ganska avancerat men jag har lyckats skapa en nyårsraket som bara smäller ner i marken med världens explosion och det brinner som fasen. Bra om man önskar en av sina gäster död. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Det är väll bara att ''öppna'' filerna och lägga in egna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 kanske www.simssverige.se tror det ska funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg