Gäst abu Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 har man en soft ska man kriga med dom eller leka stunts-man med dom som jag å min kompis ska göra.. hoppa ner från min stuttsmatta å sen skuta på nått ska bli as kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 jag har ingen men min kompis har en gasdriven deagle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 jag har ingen men min kompis har en gasdriven deagle vem har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Skjuta ihjäl människor är alltid kul. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 jag har en m16 en m4a1 deagle och en usas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 0012 du gillar att överdriva har jag märkt! JA ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Ok..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 10 åringar får vällan f*n skylla sig själv om dom "råkar" köpa en deagle och sen skjuter sig ögat det var en på nyheterna f*n vilken dum unge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 på WWW.tradera.se kan man få tag i värsta grymma softisar för aslite stålar . ibland asbra som kostar en 50lapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.