Hoppa till innehåll

Pokemon

Zingan

Rekommendera inlägg

Gäst Soffan

Ni som forlämpar dom som verkligen gillar att hålla på med Pokemon eller Beyblade är helt inkompitenta. Visa lite hänsyn till andra... Många blir nog säkert kallade sådär i sin egen skola och så kommer ni och håller på. Skärp er...

Själv så tycker jag att pokemon är mer roligare än beyblade. Gillar såklart söta små djur som såklart finns på Pokemon. Men det finns det ju inte på Beyblade. Bara en massa snurrskivor. Men jag har aldrig läst Manga Serien eller sett serien så jag kan faktiskt inte säga något dåligt om detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

pokemon e för småbarn :bah: hahaha pokemon och beyblade e för sånna som e mellan 0-8 år eller nåt med andra ord smybarn LOL

du skulle fåt spö av mig om du var framför mig här vid datan.du behöver faaaaaaaaaaaaan inte lägga dig iiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!! hatar du pokemon eller beyblade struntaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i trådarna visa respekt vad andra gillar grrrrrrrrrrrr jag blir förbannad ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

snacka inte skit om pokemon beyblade .mm man har rätten att tycka om det och det är inte alls för 0-8 åringar det bestämmer m,an sjäklv känner en 15 som lirar pkmn..

vem har bestämt att det är barnsligt då kan ju lik gärna annat vara barnsligt osckså!

våga säga vad ni tycker!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
(Haddi @ 28/10-2004 18:13:46)

båda serierna är för små barn från 5 - dom som går i 4an

puuuh dom som går i 4an jag går ju i stor 5an :D

Jag också men jag gillar :visslar:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...