Gäst Soffan Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Ni som forlämpar dom som verkligen gillar att hålla på med Pokemon eller Beyblade är helt inkompitenta. Visa lite hänsyn till andra... Många blir nog säkert kallade sådär i sin egen skola och så kommer ni och håller på. Skärp er... Själv så tycker jag att pokemon är mer roligare än beyblade. Gillar såklart söta små djur som såklart finns på Pokemon. Men det finns det ju inte på Beyblade. Bara en massa snurrskivor. Men jag har aldrig läst Manga Serien eller sett serien så jag kan faktiskt inte säga något dåligt om detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 pokemon e för småbarn :bah: hahaha pokemon och beyblade e för sånna som e mellan 0-8 år eller nåt med andra ord smybarn LOL du skulle fåt spö av mig om du var framför mig här vid datan.du behöver faaaaaaaaaaaaan inte lägga dig iiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!! hatar du pokemon eller beyblade struntaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i trådarna visa respekt vad andra gillar grrrrrrrrrrrr jag blir förbannad ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 (redigerat) pokemon äger!!! Redigerat 29 Oktober 2004 av Danne159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 snacka inte skit om pokemon beyblade .mm man har rätten att tycka om det och det är inte alls för 0-8 åringar det bestämmer m,an sjäklv känner en 15 som lirar pkmn.. vem har bestämt att det är barnsligt då kan ju lik gärna annat vara barnsligt osckså! våga säga vad ni tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 eller hur lubb_Lisa Gillar pokemon fast hon är runt 15-16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Pokemon hellre för jag har det spelet. Beyblade =?????????? vad är det???? för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Pokemon e bääst! Gillar Beyblade oxå!Mest för att Kai och Ray e så snygg!^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 hatar båda -.- Samma här Green Devil ;) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 båda serierna är för små barn från 5 - dom som går i 4an puuuh dom som går i 4an jag går ju i stor 5an :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (Haddi @ 28/10-2004 18:13:46) båda serierna är för små barn från 5 - dom som går i 4an puuuh dom som går i 4an jag går ju i stor 5an :D Jag också men jag gillar :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 hehehe ni kan ta o gissa på vad jag tar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Du gillar Beyblade eller hur?;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.