pollenallergi Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 Jag diggade den hårt när jag var 6 bast ;D Citera
The-one-&-only Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Skrivet 8 Oktober 2004 LOl, IKE, ärligt tycker du att den är bra!?!?!?! Citera
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Skrivet 8 Oktober 2004 han var ju ful!! :P Det får la han vara om han vill Citera
nebbig Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Ja, det är den helt klart bästa julkalendern... Egentligen är alla julkalendrar som gjorts bättre en skandalen Håkan Bråkan... (fick ont i fingrarna av att skriva det namnet) Jag skulle f.ö titta på Pelle Svanslös hela dagen hellre än att behöva se det det där skräpet... Citera
Tibia Aeger Skrivet 7 November 2004 Rapport Skrivet 7 November 2004 Läskigt juh :(, det dära skelettet :( Citera
Gäst Spirtual Skrivet 7 November 2004 Rapport Skrivet 7 November 2004 Det var bra när man va 6år .. Det var nog den bästa julkalendern som gjorts....Hoppas att det kommer nån bättre nu till julen :P Citera
Kiyoe Skrivet 8 November 2004 Rapport Skrivet 8 November 2004 Herregud jag satte på tv:n nån morron för nån vecka sen och då gick Mysteriet på Greveholm x_x... hade nästan helt glömt bort den HAHAHA... inga kommentarer på vad jag tycker nu... det var ju ett tag sen den gick .. man var ju inte så gammal då... <___< hm... Sunes jul är nog den bästa som jag kommer ihåg... den kan jag se fortfarande ... Citera
Jhonen Skrivet 10 November 2004 Rapport Skrivet 10 November 2004 Läskigt juh :(, det dära skelettet :( Jag vet :( . Jag hade spelet och när man gick ner i källaren kom skelettet fram till en. Tyckte det var skitäskigt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.