Ratiasu Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Varför kan man inte ta bort d inlägget man kanske inte vill ha?Jag råkade dubbelposta en gång och jag vill gärna ta bort d men d gå inte. Kan inte ni göra så att man kan ta bort inlägg som man inte vill ha? Mvh//Ratiasu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 jag vill också att man ska kunna ta bort sina inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 jag är nöjd med det som är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 det har förukommit att nåra vill få till sig mer poäng.t.ex dem gör ett inlägg så får dem poängen så tar dem bort inlägget så har dem kvar poängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Kan man inte bara dra tillbaka poängen då?(bara i de forum som ger poäng givetvis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 ja att man kan dra bort poängen det tänkte jag på på en gång jag läste 0012s inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Annars är det ju lättare att helt enkelt ändra det andra inlägget och anmäla det och skriva att man råkade göra fel eller liknande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Annars är det ju lättare att helt enkelt ändra det andra inlägget och anmäla det och skriva att man råkade göra fel eller liknande.. men blir det inte jobbigt för moderatorerna om dem får in massor anmälningar för att någon råkat skriva fel hela tiden :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 (redigerat) men nu har vi såhära. Sånt är livet! Redigerat 3 Oktober 2004 av golden mewtwo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 jag är nöjd med det som är! Ja mä Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Det är väl inte så svårt att göra så medlemmarna kan ta bort sina egna inlägg <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.