Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Varför kan man inte ta bort d inlägget man kanske inte vill ha?Jag råkade dubbelposta en gång och jag vill gärna ta bort d men d gå inte. Kan inte ni göra så att man kan ta bort inlägg som man inte vill ha?

Mvh//Ratiasu

Skrivet

det har förukommit att nåra vill få till sig mer poäng.t.ex dem gör ett inlägg så får dem poängen så tar dem bort inlägget så har dem kvar poängen.

Gäst henke37
Skrivet

Kan man inte bara dra tillbaka poängen då?(bara i de forum som ger poäng givetvis)

Gäst Beldur
Skrivet

ja att man kan dra bort poängen det tänkte jag på på en gång jag läste 0012s inlägg

Skrivet

Annars är det ju lättare att helt enkelt ändra det andra inlägget och anmäla det och skriva att man råkade göra fel eller liknande..

men blir det inte jobbigt för moderatorerna om dem får in massor anmälningar för att någon råkat skriva fel hela tiden :huh:
Gäst golden mewtwo
Skrivet (redigerat)

men nu har vi såhära.

Sånt är livet!

Redigerat av golden mewtwo
Skrivet

Det är väl inte så svårt att göra så medlemmarna kan ta bort sina egna inlägg <_<

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...