Gäst TheCow Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag tror IFK Göteborg vinner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Hammarby äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 aik eller IFK GÖTEBORG ELLER DIF. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Aik?? De ligger ju typ sist Jag tror Malmö ff vinner i år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Aik?? De ligger ju typ sist Jag tror Malmö ff vinner i år mff :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag tippar! Och att Trelleborg är ute I.F.K. Göteborg Malmö FF Halmstad BK Kalmar FF Djurgården IF Hammarby Helsingborg Elfsborg GIF Sundsvall Örgryte Örebro ------------------ Landskona Bois ------------------ AIK Trelleborg P.s. Favvo lag med Sthlm lag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 aik eller IFK GÖTEBORG ELLER DIF. aik och dif tror inte det göterborg kan ju vinna men det är väl omöjligt för både dif och aik att vinna(jag vet att det är HELT omöjligt för aik att vinna) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 AIK 4-EVER Malmö FF Ifk Gtb Halmstad BK Kalmar FF Djurgården IF Hammarby Helsingborg Elfsborg GIF Sundsvall Örgryte AIK ------------------ Landskona Bois ------------------ Örebro Sk Trelleborg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocek Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 i början av året trodde jag bajen men nu kommer götet vinna och det är dom värda med tanke på vilken fin fotboll dom har spelat den senaste tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 fyfan ni behöver inte lägga i er vilka lag man gillar ok va. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Ett sm-guld till IFK Göteborg skulle passa fint till 100-års-jubiléumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Malmö FF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg