Magdis Skrivet 5 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Jaha det är så lätt att få tillbaka mössan. Jag trodde att man kanske inte skulle kunna använda någon av de där Flying cap m.fl ifall man blev av med mössan. Att skadas mer är ju inte heller så bra förstås. Jag har tagit 70 stjärnor nu och försökt på sista Bowserbanan men jag ramlade ner när jag nästan var framme och sen har jag inte orkat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jag kom på en sak till som jag avskyr med det här spelet; lavabanan och de där kulorna som skjuter eld på en. När man ramlar i lavan en gång så flyger Mario oväg och man kan inte styra var han landar. Självklart landar han då i lavan igen...och igen...tills man dör. Alltså kan man bara tabba sig EN gång på lavabanan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Man kan strya honom när han har eld i baken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Om man hoppar upp och ner som en galning? Det är enda sättet jag kommit på för att undvika att han springer utför en klippkant eller nåt men det är inte alltid det funkar heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 och man kan också släcka elden med vatten :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 När man har tappat mössan skadas man dubbelt så mycket. Men man kan fortfarande ta flygmössor och sånt eftersom det är en annan mössa han tar på sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg