Hoppa till innehåll

Zelda Oot

NosH

Rekommendera inlägg

På Zelda OOT har jag klarat alla hjärtbitar och alla skulltulas men det fattas en flaska.

På Zelda MM har jag inte tagit alla hjärtbitar, fattas ganska många...kanske 8 st. En flaska fattas också, annars har jag klarat 100%, har alla masker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zelda OoT har jag klarat till 100%. Tagit alla hjärtbitar, alla Gold Skulltulas, alla vapenuppgraderingar (dekunötter, fröpåse, koger, bombsäck), alla flaskor, tagit Biggoron's Sword, Epona, Mask of Truth, ispilen, alla magic spells och självklart klarat Ganon.

På MM däremot fattas det några hjärtbitar och vapenuppgraderingar och jag har inte tagit Fierce Deity Mask (men klarat sista bossen).

Redigerat av Arwen Undomiel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur vet man när man har klarat 100% <--Vart står det T.ex

Jag tror inte att det står nånstans på spelet att man klarat 100 %. Har man tagit alla hjärtbitar, vapenuppgraderingar, masker, flaskor, skulltulas, alla stray fairies (på MM) och andra items så har man klarat 100%. Man får räkna efter själv helt enkelt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det känns ju roligast att ha klarat det till 100 % (tror jag åtminstone, jag har ju inte gjort det ännu!)

DEt enda spel jag klarat till 100% är Yoshis Island på SNES. Om man inte räknar med Supermario förstås för det kan man väl bara klara till 100% eller så inte alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Gäst Spirtual

Zelda OoT har jag klarat till 100%. Tagit alla hjärtbitar, alla Gold Skulltulas, alla vapenuppgraderingar (dekunötter, fröpåse, koger, bombsäck), alla flaskor, tagit Biggoron's Sword, Epona, Mask of Truth, ispilen, alla magic spells och självklart klarat Ganon.

På MM däremot fattas det några hjärtbitar och vapenuppgraderingar och jag har inte tagit Fierce Deity Mask (men klarat sista bossen).

HAr du fått sinking lure då också ;)?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...