Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Kalle Anka är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Mur många här läser kalle-anka?? Bara undrar för jag läser dem !! :cool: :cool: Min mamma tycker inte jag ska läsa kalle-anka hon vill bara att jag ska läsa böcker så man blir :student: smart :student: men det struntar jag i!!!!! JAG PRENUMERAR BÅDE KALLE ANKA &CO OCH KALLE ANKAS POCKET :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 :cool: Självklart att JAG läser Kalle Anka o Co. Har alltid läst och kommer någ alltid att göra det! :kung: Jag läser kanske varannan dag, och när jag får hem med posten :lol: !! Sen läser jag Kalle Anka Pocket också.... He he har någ över 400 st nu........ Brukar köpa från loppis i bland!! Jag tycker bättre om Kalle än Musse. Tycker bara Musse är jobbig, :zzz: han vinner alltid, klara alltid av sina uppdrag m.m!!!!! Kalle gör bara så att man skrattar ihjäl sig varje gång man läser serier med honom och alla dom andra :P !! Jippi för Kalle Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Jag ska visa vad jag tycker om kalle anka och musse och dem andra övriga Kalle:Det är att han klantar sig hela tiden och gör roliga saker när han får nya jobb Musse pigg:En massa updrag som jag inte orkar läsa ibland och att fienden är den som försöker hämnas för någonting -.- Tom & Jerry:Super bra serie asså du garvar ighäl dig hela tiden ! cirka 600 tidningar har jag av tom&Jerry i rummet där nästan alt skräp är det är cirka 6 kartonger fulla med tom & Jerry några bamse kanske ^^ Kalle anka inte så mycket min bror prenumerade när han var liten sen slutade sen köpte jag från loppis kanske 200 styck sen började gilla så har jag börjat prenumera i ett helt år i kalle anka & C:O fick en prenumationsClubKort och DVD filmen alla älskar kalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Mur många här läser kalle-anka?? Bara undrar för jag läser dem !! :cool: :cool: Min mamma tycker inte jag ska läsa kalle-anka hon vill bara att jag ska läsa böcker så man blir :student: smart :student: men det struntar jag i!!!!! f*n va coolt....(Föreställ er Nelson's röst nu: HAW-HAW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Jag Skiter också i min mamma! I :wub: :wub: (love) Kalle anka LÄS KALLE ANKA KALLE ANKA!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.