danne006 Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Oktober 2004 min är fotbol och bandi Citera
Gäst Soffan Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Skrivet 5 Oktober 2004 För det första... Skriv inte två inlägg, skriv i det första. + skriv bättre rubrik så man vet vad detta handlar om. Själv så gillar jag Bandy (Ute och inne), Styrka(Lyfta vikter, boxas etc.) och många roliga leker som man rör sig. Exe; Killerball, tafatt och andra lekar. Detta brukar jag för det mesta göra i skolan men det hade varit kul att börja på gym eller någon annan sport. Är ju inte så speciell muskulös av mig :P Citera
Joy Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Skrivet 5 Oktober 2004 Jag föredrar Fotboll, det är dessutom min enda sport . Jag älskar det otroligt mycket, har spelat i hela mitt liv .. Spelar i ÄFF (Älvsborgs FF) och jag är ganska bra om jag får säga de själv :P Citera
shacti Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Skrivet 6 Oktober 2004 orientering därför att: det är kul och så är jag bra på det Citera
shacti Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 är luft pistol en sport jo det är det! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.