mr.best Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 har admin jort ranking eller vad står none för under mitt anvendarnamn?? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Det är väl inbyggd ranking i forumsystemet och när den är på, men inga rankingnamn finns, så står det nog "none". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 har admin jort ranking eller vad står none för under mitt anvendarnamn?? ? int för att var taskig men jag fattar inte ett sk*t vad du skriver?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 ja men han undrar vad none menas med på rankigen under namnet... /V / / l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 har admin jort ranking eller vad står none för under mitt anvendarnamn?? ? int för att var taskig men jag fattar inte ett sk*t vad du skriver??under mitt anvendar namn står det None vad står det för Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 har admin jort ranking eller vad står none för under mitt anvendarnamn?? ? int för att var taskig men jag fattar inte ett sk*t vad du skriver??under mitt anvendar namn står det None vad står det för Att du inte har nån ranking helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 nu står det medlem han har fixat ranking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Det ståe säkert Medlem på alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Det har kommit nåt nytt "föremål" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Det har kommit nåt nytt "föremål" Vilket då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 jippppi affären har kommit :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 jippppi affären har kommit :D :D Lotto, Kasta tärning och Snabbsvar har också kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.