Patrik446 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jg vill ha koder till mitt the sims.Men jag hittar inga bra.Kann jag få hjälp. :o ;) :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Kolla på fusken på fuska.se. DÄr hittar du nog dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Det enklaste fusket är rosebud sen !;!;!;! hela tiden om du menar the sims inte 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 för thesims 2 motherlode Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 och ctrl+shift+c för att få upp fusk rutan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rilla Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Move_objekts on Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoclyps Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 rosebuds motsvarighet är "kaching" kaching = §1000 motherlode = §50 000 move_objects on = Man kan flytta och sälja annars oflyttbara/osäljbara objects som t.ex. gammal mat och tidningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 aging off/on Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 rosebuds motsvarighet är "kaching" kaching = §1000 motherlode = §50 000 move_objects on = Man kan flytta och sälja annars oflyttbara/osäljbara objects som t.ex. gammal mat och tidningar. glöm en att du kan flytta soptunnan så du har den inne i köketoch att du kan ta jobbarbilen och flytta den med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 det måste jag testa!! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 min kompis radera postlådan så han fick alldrig räkningar så de komme gubbar å tog saker tex hans bubbelbad brandvarnare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Då ska jag inte göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg