Piickles Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 det är omöjligt efter som du inte kan få honom att följa efter dig :P och han skulle bara dö av en hjärt attack eller en balverine på vägen. ps: jag tog min hitman :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 jag gav dem en gubbe som jobbade som säljare i darkwood camp, dom tog han och döda han ,men dom blev inte nöjda dom vill ha nån annan. va ska jag göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Vill ni ha en egen shop? Dräp shopägaren och sen kan du köpa den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 vilket vapen ska man ha när man ska döda hobber på orchard farm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Ta vilket du vill.. ;P... Jag tror jag körde med ngn katana.. steel tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Ta vilket du vill.. ;P... Jag tror jag körde med ngn katana.. steel tror jag. men jag kan aldrig vinna jag bara dör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Det är ju jätte lätt, tycker jag, du behöver ju inte köra det, de är ju side quest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Det är ju jätte lätt, tycker jag, du behöver ju inte köra det, de är ju side quest. men det med chapel of skorm är väll inte side quest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Jo, det är ju bara om du vill få extra evil points.. :P.. Det är lättare att få evil points genom att slaka i heroes guild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 (Master Cheif @ 26/10-2004 20:01:45) Ta vilket du vill.. ;P... Jag tror jag körde med ngn katana.. steel tror jag. men jag kan aldrig vinna jag bara dör Använd, light (magin) så du får dom förlamade liten stund sen kan du bara gå o slå ner dom med steel katana (eller vad du nu har, det var iaf det jag hade) Det kanske blir lite lättare om du har några potions eller mat i förbredelse som du kan använda :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 (redigerat) hjälp. jag har inte klarat att döda hobberna och sen har jag offrat en gubbe till dom där vid chapel of skorm, men dom tog han men dom blev inte nöjda och jag får ingen ny quest vad är det dom vill ha för nån människa? Redigerat 4 November 2004 av Master Cheif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 man ska offra cirka 50 pers. sen får man en *s bra båge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg