Okej alltså det roligaste men svåraste :)(Haggen @ 13/10-2004 07:51:25)Vilken väg går ni, ond eller god ?
Sry för eventuellt dubbelinlägg.
god
Fable
aa jag brukar köra god först. Roligast så(enligt mig)(Halo_Master @ 13/10-2004 15:30:44)(Haggen @ 13/10-2004 07:51:25)Vilken väg går ni, ond eller god ?
Sry för eventuellt dubbelinlägg.
god
Okej alltså det roligaste men svåraste :)
Gamecube rockar xbox suger :evil:
YEEAAAHHHH xbox ssssuuuuuuuuggggggggeeeeeeerrrrrrrrrr
ifk och GAMECUBE!!!!!!!!!!!!!!!!!! rockar fett det enda roliga spelet xbox har e fable :kung: :evil: :meddum:
GC är bra ja.
Men Xbox är bäst.
Och föresten, Dra åt h*llv*te , och sluta fula dig..
Klarade fable nu. Ett kort spel men väldigt underhållande :D
har du redan klarat ut det jag trodde det va längre <_<
Men han har ju klarat det som god,
Nu kan han även testa en gång till fasst som ond..
Jaaa asså jag har dödat sista bossen men jag kan forsätta att köra bara det att det kommer inga nya uppdrag.
jag är i bowerstone south och det står att jag ska gå till puben där Maze ska vänta men han är inte där vad ska jag göra? och inne på puben finns det en gubbe som vill att man ska slå på han eller nåt vad vill han egentligen?
Har ud inte mött Maze utanför puben ??
Humm han som är inne på puben frågar
fall du vill hyra han som en typ legosoldat.
hur ska man göra på stället precis innan man kommer till barrow fields men dom där säljarna(trader). jag har bara en säljare kvar sen innan och allt jag ska göra är att ta förbi mej från monstret, men monstret är svårt att döda hur ska man döda det.
den flygande ljusblå eldbollen?hur ska man göra på stället precis innan man kommer till barrow fields men dom där säljarna(trader). jag har bara en säljare kvar sen innan och allt jag ska göra är att ta förbi mej från monstret, men monstret är svårt att döda hur ska man döda det.
nej, nåt stort monster.(CErX @ 17/10-2004 17:22:24)hur ska man göra på stället precis innan man kommer till barrow fields men dom där säljarna(trader). jag har bara en säljare kvar sen innan och allt jag ska göra är att ta förbi mej från monstret, men monstret är svårt att döda hur ska man döda det.
den flygande ljusblå eldbollen?
Tror han menar stone troll om du menar det så ska du skjuta pilar på han och glöm inte att vara rörlig
men han kastar ju stenar man får aldrig chansen att skjuta hanTror han menar stone troll om du menar det så ska du skjuta pilar på han och glöm inte att vara rörlig
Men när han har typ kastat 2 stenar(eller nått sånt) så vrålar han eller gör en paus då kan du skjuta du behöver ju inte sikta in i förstapersonsvy häller
tack :D :D
Haggen har ddu spelat som ond ännu eller ?
Vilket är roligast ?
Enligt mig är God roligast.