Har du dödat getingen drottningenSry, jag menade att jag är i Bowerstone och at jag inte vat vad man ska göra.
Fable
ska få fable näsra vecka
Okej du kommer inte att bli besviken ;) . På Fable har jag fått en gloria runt huvudet :D
Går det att få? :huh:Okej du kommer inte att bli besviken ;) . På Fable har jag fått en gloria runt huvudet :D
Vad är gloria? Den runda ringen man kan få tror jag att det är. Och ja, det kan man.
Är man ond så får man två hårn på guvudet och det kommer upp röd svart rök från marken när man står stilla och har flugor runt huvudet.
Är man god så har man den ringen över huvedet ocg fjärilar runt en.
Jaaa det heter gloria och det är det som änglar har. På engelska heter gloria halo :D
Trist att vara god.. Man ska vara elak! Iaf första gången man spelar igenom ;D...Men iaf, ska nog köpa det snart..
Ja brukar köra god först ond sen :D
Ja jag har nyss dödat The Wasp quen.. Och är i Bowerstone..(Haggen @ 10/10-2004 21:53:06)Sry, jag menade att jag är i Bowerstone och at jag inte vat vad man ska göra.
Har du dödat getingen drottningen
Okej vet du inte vad du ska göra eller?(Halo_Master @ 11/10-2004 19:16:06)(Haggen @ 10/10-2004 21:53:06)Sry, jag menade att jag är i Bowerstone och at jag inte vat vad man ska göra.
Ja jag har nyss dödat The Wasp quen.. Och är i Bowerstone..
Jag har bara spelat 10 min sen jag dödat "The wasp Quen"(Haggen @ 11/10-2004 19:20:06)(Halo_Master @ 11/10-2004 19:16:06)(Haggen @ 10/10-2004 21:53:06)Sry, jag menade att jag är i Bowerstone och at jag inte vat vad man ska göra.
Ja jag har nyss dödat The Wasp quen.. Och är i Bowerstone..
Okej vet du inte vad du ska göra eller?
Men det lilla jag han spela fattade jag inte vad jag skulle göra.. ?
Kolla på kartan vart det lyser någon sak.
En sån där som Änglarna har över sina huvud tror jag :)Vad är gloria? Den runda ringen man kan få tror jag att det är. Och ja, det kan man.
Är man ond så får man två hårn på guvudet och det kommer upp röd svart rök från marken när man står stilla och har flugor runt huvudet.
Jaa jag förklarade det.(Xray @ 11/10-2004 20:39:00)Vad är gloria? Den runda ringen man kan få tror jag att det är. Och ja, det kan man.
En sån där som Änglarna har över sina huvud tror jag :)
skulle varit god först och tänker skaffa fable nångång i vinter och spara pengarna till att köpa julklappar och halo2 istället :)
Men det lyser ju på flera ställen, såå jag vet inte hur jag ska göra.Kolla på kartan vart det lyser någon sak.
JAG HAR SPELET DET ÄRGER
Rätt onödigt inlägg va <_<JAG HAR SPELET DET ÄRGER
Vilken väg går ni, ond eller god ?
Sry för eventuellt dubbelinlägg.
godVilken väg går ni, ond eller god ?
Sry för eventuellt dubbelinlägg.