jag är i oakvale nu
Fable
Jag tyckte att det var roligare att spela som ond. Jag dödade Thunder på arenan :D . Farsan blev galen.Haggen har ddu spelat som ond ännu eller ?
Vilket är roligast ?
Enligt mig är God roligast.
Fast det var roligt att spela som god också. fick en gloria efter ungefär 7-8 timmar.
jag har spelat i 3h
Har inte testat Fable ännu :( Hur är de???
Du behöver inte testa.Har inte testat Fable ännu :( Hur är de???
KÖP det istället, jag lovar dig.. Ett garanterat nöje i många timmar.. :)
Dessutom de timmarna x 2. Jag tror de flesta vill spela både som ond och god.(Halo_Master @ 18/10-2004 16:12:01)Har inte testat Fable ännu :( Hur är de???
Du behöver inte testa.
Det har du fullständigt rätt i.(CErX @ 18/10-2004 17:01:14)(Halo_Master @ 18/10-2004 16:12:01)Har inte testat Fable ännu :( Hur är de???
Du behöver inte testa.
Dessutom de timmarna x 2. Jag tror de flesta vill spela både som ond och god.
Man får ju garanterat roligt under dessa timmar (x 2) Det är bara en otrolig känsla att slå på spelet .
Jaja, hur långt har ni kommit ?
Har klarat det två gånger...Klarar det ganska snabbt.
Som god och ond eller ?Har klarat det två gånger...Klarar det ganska snabbt.
jag håller på med min andra... första e god så det skiner om det min andra e ond så det stinker om det xD
men ajg undrar en sak.... kan man få håret blont? efter som på reklamen och filmen som kommer efter ett tag om man inte rör någe så ser man gubbar som har blont hår ;)
Veté jag f*n....
Ta upp de i ett nytt ämne vet ja B)
ite onödigt ;) man kan juh få svaret här >_>
Jaaoo... Iochför sej...
Back to topic
Okej.jag håller på med min andra... första e god så det skiner om det min andra e ond så det stinker om det xD
men ajg undrar en sak.... kan man få håret blont? efter som på reklamen och filmen som kommer efter ett tag om man inte rör någe så ser man gubbar som har blont hår ;)
Joo det undrar fkatiskt jag också, dom lär ju inte visa något om "inte" går på spelet ;)
jag tror inte att det är riktigt blont hår utan mer vitt som man får när man blir äldre och är god
nepp för det ser abolut blont ut och snubben på den lilla filmen i inte direkt gammal
Det håller jag med om ;)nepp för det ser abolut blont ut och snubben på den lilla filmen i inte direkt gammal
Jag har aldrig spelat det..Och kommer troligen inte göra det heller.
Värdelöst, overkligt trams..
JAg tycker du borde ge det en chans, du kanske tycker det är kul, men om du inte testar så vet du ju inte. Visst är det så..Jag har aldrig spelat det..Och kommer troligen inte göra det heller.
Värdelöst, overkligt trams..
Men okej, alla får ha sin egen mening om spelet.
Är det overkligt ?